پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت عید سعید غدیرخم
.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
با ارسال پیامی، فرارسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر «عبدالخالق کشاورزی» آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین
بولایه مولانا امیر المومنین (ع)"
روز هجدهم ذی
الحجه، روز عید غدیر، عظیم ترین اعیاد زمین و آسمان است. غدیر روز بشریت و روز
پاسداشت انسان کامل است.
واقعه غدیر، حادثه ای تاریخی نیست که
در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود، غدیر واقعه ای بزرگ و تعیین کننده خط مشی
مسلمین تا روز قیامت است. غدیر، عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر، تداوم رسالت پیامبر
مکرم اسلام (ص) در ولایت حضرت علی(ع) است. غدیر عید عدالت و ولایت و رهبری است،
عید انسانیت و کمال است، عید شعله افکنی بر اندیشه های باطل و عید امیدآفرینی در دل
هاست.
اینجانب این عید بزرگ و روز سرنوشت
ساز در حکومت اسلامی را به محضر آقا امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
و عاشقان ولایت و امامت به ویژه همکاران گرامی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
دکتر عبدالخالق کشاورزی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید